banner1503
banner2038
banner1952

Kilo aldıran 4 alışkanlık
banner1782

Sabah uyandığınızda yaptığınız şeyler, gün içerisindeki tercihlerinizi de etkiliyor.

İşte kilo aldıran 4 alışkanlık:

1- Çok ya da az uyumak

Çok uyumak az uyumak kadar kilo aldırıyor. Bunun nedeni ise iştahı kontrol eden kortizol hormonu. Formda kalmak istiyorsanız uyku düzenine dikkat etmelisiniz.

2- Işık almayan oda

Gününüzü karanlık bir odada geçirirseniz, güneşin zayıflatıcı etkilerinden mahrum kalmış olursunuz. Gün içinde 20-30 dk alacağınız güneş ışığı zayıflamanıza yardımcı olacak.

3- Düzensiz beslenme

Sabahları kalktıktan sonra ilk 1 saat içinde mutlaka kahvaltı yapmalısınız. Bu alışkanlık metabolizmanın hızlı çalışmasını sağlayacak. Kahvaltıdan 3 saat sonra küçük bir ara öğün, ara öğünden 2 saat sonra ise öğle yemeğini yiyin.

Öğle yemeğinden akşam yemeğine kadar olan saatlerde ara öğünler yapın. Son olarak yatmadan önce küçük bir ara öğün yapıp gününüzü sonlandırın. 

4- Hızlı yemek yeme

Yemekleri yavaş yediğinizde doygunluk hissi oluşacağı için gereğinden fazla besin tüketmek gibi bir probleminiz olmayacak. Bu nedenle yemeklerinizi yavaş yavaş iyice çiğneyerek yiyin. Küçük lokmalar alın ve yemek yerken acele etmeyin.

KAYNAK : HAPPYLİFE

Önerilen Haberler

Loading...
banner2019
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner948

banner1876

banner2035