Teknosa Ankara'daki 15'inci mağazasını açtı

Teknosa, Ankara'daki 15'inci mağazasını Podium AVM'de açtı. Haziran ayından bu yana 7 yeni mağaza açan şirket, Türkiye'nin 69 ilinde 200'den fazla satış noktasında teknoloji severlerle buluşuyor.

Teknosa Ankara'daki 15'inci mağazasını açtı
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Teknosa, Ankara’daki 15’inci mağazasını Podium AVM’de açtı. Haziran ayından bu yana 7 yeni mağaza açan şirket, Türkiye’nin 69 ilinde 200’den fazla satış noktasında teknoloji severlerle buluşuyor.

Teknoloji perakende ve e-ticaret şirketi Teknosa, peş peşe mağaza yatırımlarına devam ediyor. 2021 yılında farklı illerde yeni mağazalar açan Teknosa, Ankara’daki 15’inci mağazasını da Podium AVM’de hizmete açtı. 547 metrekarede hizmet verecek mağazada telekomdan bilgi teknolojilerine, tüketici elektroniğinden küçük ev aletlerine ve aksesuarlara en çok ihtiyaç duyulan son teknoloji ürünleri avantajlı fiyatlar ve katma değerli hizmetlerle tüketicilerin beğenisine sunuluyor. Ankara ile birlikte son 5 ayda 7 yeni mağaza açan şirketin, 69 ilde 200’den fazla satış noktası bulunuyor.

“Teknolojiye dair tüm ihtiyaçları en iyi deneyimle sunuyoruz”

Açılışa, Teknosa Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Timur ile Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin’in de aralarında bulunduğu üst düzey yöneticiler katıldı. Teknosa Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Timur, tüketicilerle farklı lokasyonlarda buluşmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, “Teknoloji alışverişi yolculuğunda müşterilerimizin özellikle birebir uzman bilgisi almaya ve ürünü bizzat incelemeye dönük önemli bir beklentisi var. Bu çerçevede müşterilerimizin teknolojiye dair tüm ihtiyaçlarını en iyi deneyim ile sunmak için dijital kanallarla birlikte mağaza yatırımlarımızı da sürdürüyoruz. Müşteri odaklılık vizyonuyla önümüzdeki fırsatları değerlendirmeye devam edeceğiz” dedi.

Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin de e-ticaretin büyük sıçrama yaptığı perakende sektöründe kapsamlı deneyim için mağazaların önemini koruduğunu vurgulayarak şöyle konuştu: “Önümüzdeki dönemde de omnichannel (çoklu kanal) stratejimizin bir parçası olan mağaza yatırımlarımızı, müşteri deneyimini güçlendirmek üzere sürdüreceğiz. Bu çerçevede hem mevcut mağazalarımızda yenilikleri hem de yeni lokasyonları değerlendirmeyi planımıza aldık.”