Amerikalı Nat Geo Eğitmeni, ODAK Okullarında

Önümüzdeki sezonda, güçlü kadrosu ile başarılı bir başlangıç yapmak isteyen ve bu bağlamda iyi bir hazırlık süreci gerçekleştiren ODAK Okulları yönetici ve öğretmenleri, National Geographic Orta Doğu Eğitim Koordinatörü Tom Kelley ve ODAK Okulları Akademik Genel Müdür Yardımcısı Hülya Gökpala tarafından verilen eğitimlerle 21. yüzyılın başarılı öğrencilerini yetiştirme hedefine bir adım daha yaklaştılar.

Amerikalı Nat Geo Eğitmeni, ODAK Okullarında
TAKİP ET Google News ile Takip Et

2017-2018 Öğretim Yılı’nda öğrencileriyle buluşacak olan ODAK Okulları yönetici ve öğretmenleri, Kurban Bayramı öncesinde başladıkları eğitim seminerlerine devam ediyor. 21. yüzyılın bireylerini yetiştirme hedefiyle yola çıkan ODAK Okulları, bu bağlamda 6 Eylül Çarşamba günü National Geographic Orta Doğu Eğitim Koordinatörü Tom Kelley’i misafir etti. Kendine özgü KİDEA eğitim modelinin yabancı dil eğitimine entegre edilmesi konusunda Amerikalı eğitmen Tom Kelley ve ODAK Okulları öğretmenleri keyifli dakikalar geçirdi.

Yıl boyunca destek olacak

21. yüzyıl insanından beklenilen becerilerin KİDEA ve yabancı dil eğitimine entegrasyonuna dair eğitim alan öğretmenler, eleştirel ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştiren etkinlikleri yabancı dil becerileriyle nasıl birleştirilebileceğine dair uygulamalı faaliyetlerde bulundu. Gün boyu eğitimini sürdüren Tom Kelley, bunun yanında yıl boyunca ODAK Okulları yabancı dil eğitimine destek vermeye devam edecek.

Eğitimde etkili geri bildirime ODAKLANDILAR

Amerikalı eğitmen Tom Kelley’in yanı sıra ODAK Okulları Akademik Genel Müdür Yardımcısı Hülya Gökpala da ODAK Okulları öğretmenleriyle “Etkili Geri Bildirim Verme” konulu bir eğitim gerçekleştirdi. ODAK Okulları eğitmenlerinin, veli ve öğrenci iletişimini sağlıklı şekilde yürütmesi amacıyla geri bildirime odaklanmaları istendi.

ODAK Okulları Akademik Genel Müdür Yardımcısı Hülya Gökpala tarafından verilen eğitimde geri bildirimin önemi konuşuldu. Geri bildirimin gerçekleşmediği zamanlarda tek yönlü bilgi akışı olduğundan dolayı iletişimin oluşmayacağı belirtilirken başarılı bir iletişim sürecinin oluşması için her iki tarafın da iletişim sürecine dâhil olması gerektiği vurgulandı. ODAK Okulları eğitim yaklaşımında etkili iletişimin önemi üzerine tüm öğretmenler görüşlerini aktardılar.