banner3088

SİAD “Telekom’da muhatap bulamıyoruz”

Silivri Sanayici ve İşadamları Derneği, Türk Telekom’la yaşanılan sıkıntıları dile getiren bir açıklama yaptı. Yapılan açıklamada ” SİAD bir dernek olmasına rağmen muhatap bulamamaktadır, kaldı ki benim üyem ve vatandaş tek başına derdini kime anlatacaktır, bilemiyorum. Elbette biz Bakan düzeyine kadar bildirimlerimizi yapıyoruz ve yapacağız”ifadeleri kullanıldı.

SİAD “Telekom’da muhatap bulamıyoruz”
Silivri Sanayici ve İşadamları Derneği, Türk Telekom’la yaşanılan sıkıntıları dile getiren bir açıklama yaptı. Yapılan açıklamada ” SİAD bir dernek olmasına rağmen muhatap bulamamaktadır, kaldı ki benim üyem ve vatandaş tek başına derdini kime anlatacaktır, bilemiyorum. Elbette biz Bakan düzeyine kadar bildirimlerimizi yapıyoruz ve yapacağız”ifadeleri kullanıldı.

SİAD tarafından yazılı olarak yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi;

“İlçemizin çeşitli sorunlarını zaman zaman dile getirdiğinizi ve bunda da başarılı yollar kat ettiğinizi büyük bir memnuniyet ve takdir ile izliyorum. Haklı olunan konularda sizlerin sesi her zaman daha fazla duyulmuş ve çözüm getirmiştir.

Biz zaman zaman sizlerin aracılığı ile ilçede aksayan; vatandaşa ve üyelerimize sıkıntı doğuran konularda sizlerin bir ses olmanıza, katkı koymanıza; görüşlerimiz ve tespitlerimizle destek olmak istiyoruz.

Özellikle, önceki yıllarda kamu kurum ve kuruluşların hantallığından şikâyet ederken, bugün artık kamu kurumlarımızın çoğu düzgün çalışıyor, fakat özelleşen ve taşeronlaşan kurumlarda eskiyi aratır işleyişler görmek beni hayrete düşürdüğünü vurgulamak istiyorum.

Son günlerde haberleşmede ve enerjide sorunlar büyüyor.

Özelliklede Büyükçekmece TÜRK TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ ve SİLİVRİ BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ bu konuda ne muhatap, ne çözüm olmaktadır. Dilekçelere cevap verilmiyor, sorunlar çözülmüyor, kurum telefonları cevap dahi vermiyor.

Bu konuda yüzlerce şikâyet vardır. Silivri SİAD bir dernek olmasına rağmen muhatap bulamamaktadır, kaldı ki benim üyem ve vatandaş tek başına derdini kime anlatacaktır, bilemiyorum. Elbette biz Bakan düzeyine kadar bildirimlerimizi yapıyoruz ve yapacağız.

TÜRK TELEKOM’un duyarsızlığının kamuoyunun gözünün önüne serilmesi, sabit ücret alırken sabit hizmet vermeyerek vatandaşı zarara uğrattıklarının ortaya çıkması sizin duyarlılığınıza da bağlı olacaktır. Değerli çalışmalarınızın devamını diliyorum.”

Güncelleme Tarihi: 13 Kasım 2014, 12:47
YORUM EKLE
YORUMLAR
Gülşah
Gülşah - 6 yıl Önce

Allah bunları kahretsin bir hat çekmekten acizler, hangi devirde yaşıyorsak sokağımıza bir telefon hattı veremediler, lanet olsun böyle hizmete...!

İLKNURSİLİVRİ
İLKNURSİLİVRİ - 6 yıl Önce

6 aydir telefon hatti çeki̇lmesi̇ni̇ bekli̇yorum.ama hala bi̇r geri̇ dönüş yok.bu kadar zor mu .daha kaç 6 ay bekli̇cem hi̇zmet anlayişi bu mu

SIRADAKİ HABER

banner3205

banner3196

banner3551

banner3197