banner2836

100 Bin Başvuru Çözüme Kavuştu

Kuruma gelen vatandaşları birimler arasında dolaşmak zorunda bırakmayan, güler yüzlü çalışanlar tarafından karşılanarak başvurularının kayıt altına alınmasını ve yönlendirilmesini sağlayan Silivri Belediyesi İletişim Merkezi siz kahvenizi yudumlarken, 100 bin başvuruyu çözüme kavuşturdu.

100 Bin Başvuru Çözüme Kavuştu

Silivri Belediye Başkanı Özcan Işıklar’ın en önemli projelerinden biri olan İletişim Merkezi, kurulduğu günden bu yana vatandaş başvuru, talep ve şikâyetlerini Yönetim Bilgi Sistemi’nde kayıt altına alarak, doğru noktaya ulaştırıp çözüme kavuşmasını sağlıyor. Silivrililerin bizzat gelerek talep, şikâyet, bilgi edinme ve teşekkürlerini iletebildiği İletişim Merkezi’ne, Silivri Belediyesi resmi web sitesi olan www.silivri.bel.tr sayfasında yer alan ‘İletişim Merkezi’ ikonlarını kullanarak da ulaşılabiliyor. Herhangi bir istek, talep veya şikâyeti doğrudan kayıt altına alan sistem, 24 saat başvuru alabildiği gibi, yapılan başvuruların durumlarını ve çözümlerini de takip edebilme imkânı sağlıyor.

 

515 GÜNDE 100.000 BAŞVURU

Belediyenin girişinde tüm birimlerin işleyişlerine dair kurum içi eğitim almış güler yüzlü çalışanlardan oluşan Silivri Belediyesi İletişim Merkezi (SİBİM), kurulduğu günden bugüne kadar 515 günde 100.000 başvuruyu çözüme kavuşturarak önemli bir başarıya imza attı.

 

ÖNCELİK VATANDAŞ MEMNUNİYETİ

Tüm başvuruların, ilgili birime doğru bir şekilde aktarılmasının yapıldığı, bu aktarımların tek bir veri tabanından sorgulanabildiği, çağdaş ve teknolojik kaynakların kullanıldığı sistem, iş akış süreçlerinde hem zaman, hem de ortaya çıkan işin kalite değerinin artmasını sağlıyor. Silivri Belediyesi’ne gelen vatandaşlar, birimler arasında dolaşmak zorunda kalmadan talepleri çözüme kavuşturularak kurumdan memnuniyetle ayrılıyor.

 

İLETİŞİM MERKEZİ İÇİN NELER SÖYLEDİLER?

 

İskender Çiçek: Kurduğunuz sistem için çok teşekkür ederiz. Yurt dışında da yaşadım böyle sistem görmedim inanın kendimi başka bir ülkede hissettim. Girişteki turnikeler, işlemlerimizin hemen hallolması, güler yüzünüz şahane. Çalışmalarınızdan dolayı teşekkür etmek istedim.

Altuğ Avcılar: Yaptığım talep sonucu, yönlendirmesi, ilgisi ve yardımı için İletişim Merkezi yetkililerine ailem ve şahsım adına teşekkürlerimi sunarım.

Mustafa Umuç: 15/04/2011 tarihinde belediyeniz iletişim merkezine telefon ile yapmış olduğum başvuru neticesinde belirtmiş olduğum adresteki ve civarındaki tüm sokaklar özen gösterilerek yapılmıştır. Sayın başkanım size ve tüm ekibinize, iletişim merkezi çalışanlarına sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Rasim Çevik: Konutuma bitişik arsada oluşan çöp yığınının kaldırılmasına ilişkin talebim yerine getirilmiştir. Belediyemizin ilgili birim yetkililerine duyarlılıkları için, çalışanlarına da sarf ettikleri emekleri için teşekkür eder saygılarımı sunarım.

Uyumlu Yapı Denetim: Silivri Belediyesi’ne hayran kaldım. Nasıl plajlara mavi bayrak veriliyor bu belediyeye de ona eşdeğer bir ödül verilmeli. Bu kadar temiz, disiplinli, düzenli bir belediye görmedim tebrik ediyorum. İletişim Merkezi’nde tüm işlerim yorulmadan, kayda girdi. Turnikeleriniz bile çok farklı bir dizaynda. Bu uygulama için Başkanlığınıza teşekkürlerimizi iletmenizi rica ediyoruz.

Kemal Yavuz: Dün yapmış olduğum başvuruyla bitki atıklarının temizliğini talep etmiştim. Bugün her yer tertemiz oldu. Kurumunuza bu güzel çalışmanızdan dolayı çok teşekkür ediyorum.

İbrahim Davsan: Benim birçok belediyede işim oluyor ve işyerim de Bahçelievler Belediyesi karşısında. Ben bu kadar düzenli, temiz, profesyonel bir belediye görmedim. Daha girişte sizi yönlendiren birilerinin olması çok güzel. Silivri Belediyesi Başkanına çok teşekkür ederim.

Caner Soygür: Hızlı geri dönüş, birimlerinizin ilgi ve alakasından çok memnun oldum bana ve bu halka, bu kadar değer ve önem verdiğiniz için teşekkürlerimi sunarım.

Cemalettin Çoban: Danışma personeliniz her geldiğimde çok ilgili ve güleryüzlü. Danışmanın olması gerektiği gibi. Tebrik ederim.

Hasan Aktaş: Bugüne kadar e-postayla yaptığımız şikâyetlerin tamamının yerine getirildiğini görmekteyiz. Teşekkür eder başarılar dileriz.

Murat Demir: Teknolojiyi bu kadar yakın bir şekilde takip eden, uygulayan bir başkan olmanızdan dolayı sizi tebrik etmek istedim. İletişim Merkezindeki çift ekran uygulamanız çok güzel. Çalışmalarınızda başarılar.

 

 
Güncelleme Tarihi: 15 Ağustos 2012, 18:43
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner2833

banner2252