banner3088

Allianz Motto Müzik’e 3 ödül birden

Allianz Türkiye, Allianz Motto Müzik ile Stevie Awards’da 3 ödül kazandı. Allianz Motto Müzik’in 2019-2020 dönemi içerikleri, Stevie Awards’un 8 ödül programından biri olan The International Business Awards’da sigorta alanında “Yılın Pazarlama Kampanyası” kategorisinde Altın, “Topluluk Etkileşimi” ile “Topluluk İletişimi” kategorilerinde ise Bronz Stevie ödüllerine layık görüldü.

Allianz Motto Müzik’e 3 ödül birden

Allianz Türkiye, Allianz Motto Müzik ile Stevie Awards’da 3 ödül kazandı. Allianz Motto Müzik’in 2019-2020 dönemi içerikleri, Stevie Awards’un 8 ödül programından biri olan The International Business Awards’da sigorta alanında “Yılın Pazarlama Kampanyası” kategorisinde Altın, “Topluluk Etkileşimi” ile “Topluluk İletişimi” kategorilerinde ise Bronz Stevie ödüllerine layık görüldü.

Allianz Türkiye, takipçilerine daha fazla müzik, daha fazla eğlence ve daha fazla muhabbet sunduğu Türkiye’nin ilk kurumsal video paylaşım platformunda bulunan kanalı Allianz Motto Müzik ile dünyanın önde gelen iş ödüllerinden Stevie Awards’da üç ödüle layık görüldü. Şirketten yapılan açıklamaya göre söz konusu kanalın 2019-2020 döneminde sunduğu içerikler, Allianz’a Stevie Awards’un 8 ödül programından biri olan The International Business Awards’da sigorta alanında “Yılın Pazarlama Kampanyası” kategorisinde Altın ödül getirirken, “Topluluk Etkileşimi” ile “Topluluk İletişimi” kategorilerinde ise Bronz Stevie kazandırdı.

Aralarında Yekta Kopan, Sevim Gözay, Gaye Su Akyol, Melikşah Altuntaş, Kaan Bağcı, Şenay Akkurt, Can Şengün, Nurkan Renda ve Zeynep Toker gibi birbirinden değerli isimlerin hazırlanan programlarda, alternatif ve güncel müzik, kültür-sanat ve eğlence içerikleri reklamlarla bölünmeden sunuluyor.

“Uygulamaların takdir edilmesinden mutluyuz”

Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı, Allianz’ın sektöründe fark oluşturan uygulamalarının uluslararası otoritelerce takdir edilmesinden mutluluk duyduklarını söyledi. Allianz Motto Müzik’te bütün programları dijitalleşme sürecine hızlıca adapte ederek yayın rutinlerinin hepsini uzaktan gerçekleştirdiklerini belirten Kırcı, “Allianz Motto Müzik ile internet evreninin kalabalığından sıyrılıp izlemeye değer kaliteli içerik sunuyoruz. Yeni sürece de programcılarımızla birlikte hızla adapte olduk. Pandemi döneminde Türkiye genelinde internet kullanımı yüzde 43 artarken Allianz Motto Müzik’te izlenme oranımız yüzde 78, gösterimimiz yüzde 951 arttı” dedi.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner3196

banner3552

banner3212