Ofis Büro Taşıma

Taşımacılık geçmişten günümüze ticaret hayatının temel taşlarından biri olmuştur. Zamanla gelişen taşımacılık sektörü farklı alanlara ayrılmıştır. Evden eve nakliyat, Ofis ve büro taşımacılığı, kurumsal nakliye bu alanlardan bir kaçıdır. Farklı taşıma alanlarında hizmetin içeriği değişiklik göstermektedir.

Ofis Büro Taşıma
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Evden eve nakliye de ev eşyalarının tek tek paketlenmesi ve zarar göremeden yeni eve yerleştirilmesi hedeflenir. Ofis büro taşımacılığında ise kendi içerisinde ayrıntılı ve özen isteyen bir hizmettir. Bir ofisin ya da büronun yeni bir mekânda tekrar normal çalışır hale getirilmesi hedeflenir. Kurumsal nakliye de, satılan malzeme ve ürünlerin taşıması hizmeti söz konusudur.

Ofis Büro Taşıma Süreci

Taşınmak genelde yorucu ve stresli bir durum iken son yıllarda profesyonel yardım ile kolay hale gelmiştir. Nakliye firmalarının gelişmiş özellikte araçları, kalifiye personelleri ve yardımcı araçlar ile taşınma işini hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirir. Elbette kurumsal taşımalar, ev taşınmaları ve ofis büro taşınmaları birbirinden farklı bir içeriğe sahiptir.

Ofis taşıma hizmetinde ilk önce ofis keşfi yapılmalıdır. Her mobilyanın montaj durumu incelenmelidir. Tüm eşyaların listesi yapılmalıdır. Elektronik olan cihazlar, bilgisayarlar, yazıcılar, fotokopi cihazları, santraller ve işin gereği kullanılan tüm eşyalar tam bir şekilde listeye yazılmalıdır. Ardından taşınılan yer ile taşınılacak ofisin kat durumu belirtilmelidir. Özellikle ev ve ofis taşınmalarında eşya listesi çok önemlidir.

Tüm taşınacaklar ve yerleştirilecekler listelendikten sonra nakliye firması tarafından araç belirlenir. Eşya miktarına göre taşıma kapasitesi uygun aracın maliyeti hesaplanır. Ardından yüksek kat durumu söz konusu ise mutlaka asansör ya da vinç kullanımı belirlenir. Bu faktörlere göre de ofis taşıma fiyatı verilir. Taşıma fiyatına iki türlü bakmak gereklidir.

Birincisinde sadece montajlar sökülüp, eşyalar ambalajlanıp yeni yere taşınır. Bu durumda yerleştirme işlemini şirket kendisi yapar. İkincisi ise aynı şekilde montajlar ve her türlü eşya paketlenir, yeni ofise taşır. Arından ise yeni ofiste yerleştirme işlemi nakliye firması tarafından yapılır. Tüm elektronik eşyaların kurulumu, bağlantılarının yapılması, santralin yerleştirilmesi yapılır. Yani ofis taşınır ve yerleştirilir. Anında çalışacak şekilde teslimi gerçekleştirilir.

Ofis Büro Taşıma Fiyatları

Taşımacılık hizmetinde fiyata etki eden birçok fazla faktör bulunmaktadır. Taşınacak eşyanın miktarı, iki adres arasındaki uzaklık, paketleme malzemesi miktarı, eşyaların montajlı olup olmaması, kaç personelin görev yapması gerektiği, duruma göre asansör vinç kullanımı durumu ve taşıma yapacak aracın maliyeti fiyatı belirler. Ayrıca eşyaların ve cihazların yerleştirilme işleminin yapılıp yapılmama durumu da fiyata etki eden bir diğer faktördür.

Ofis büro taşınma ihtiyaçlarında ilgili liste yapılarak fiyat araştırması yapılmalıdır. Bu aşamada fiyatın içeriğindeki hizmetler incelenmelidir. Buna göre de uygunluktan öte güvenilir ve bilinen bir firma ile taşınma hizmetinin gerçekleştirilmesi önerilir.

Taşımacılık Araçları

Nakliyat yani taşımacılık sektörü gün geçtikçe gelişen ve değişen bir alandır. Zamanla taşıma araçları, kamyon, tır, olarak şekillenmiştir. Her birinin modeline göre şekli ve bir taşıma kapasitesi bulunur. Bu kapasitenin üzerinde taşıma yapmak kanunen de yasaktır. Böylelikle her yük kendi içerisinde kendine uygun araç ile taşınır.

Taşıma araçları denildiğinde sadece taşıtlar düşünülmemelidir. Asansör, vinç ve forklift gibi araçlar taşımaya yardımcıdır. Özellikle yüksek binalardan taşıma esnasında asansör kullanımı gereklidir. Diğer türlü eşya ya da malzeme taşıma çok zor olacak ve uzun süre alacaktır. Öte yandan bu yardımcı araçlar sayesinde taşımanın son derece kısa sürede yapılması mümkündür. Bu nedenle nakliye hizmetlerinde profesyonel bir firma ile çalışmak gereklidir.