Avrupa Yakası Ofis Kiralama Hizmetleri

Geleneksel ofislerden farklı olan ve ofis içerisinde çalışma zorunluluğu olmayan kişilerin tercih ettikleri ofis çözüm yöntemine sanal ofis denilmektedir.

Avrupa Yakası Ofis Kiralama Hizmetleri
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Geleneksel ofislerden farklı olan ve ofis içerisinde çalışma zorunluluğu olmayan kişilerin tercih ettikleri ofis çözüm yöntemine sanal ofis denilmektedir. Günümüzde ofise ihtiyaç duymadan çalışan pek çok meslek grubu bulunmaktadır. Girişimci, home-office ya da tam zamanlı çalışma ihtiyacı duyulmayan mesleklere sahip olanlar daha çok sanal ofisi tercih etmektedir. En çok resmi adres imkanı sunması yönüyle tercih edilen sanal ofisler, bunun dışında pek çok avantajı da beraberinde getirmektedir. İş sahiplerine müşterileriyle görüşüp toplantı yapabilecekleri prestijli adres imkanının sunulduğu sanal ofislerde, kişiler işlerini rahatça yürütebilmektedir. Özellikle sürekli seyahat etmek durumunda kalan, ofise zaruret dışında uğramayan işverenler için sanal ofisler en ideal ofis çözüm yöntemidir.

Sanal ofis hizmetiyle; ilgili firmanın çağrıları profesyonel bir şekilde karşılanır, kargolar alınır ve iş sahibine güvenli bir şekilde teslim edilir. Geleneksel ofislerde uğraşmayı gerektiren pek çok ekstra iş bulunmaktadır. Sanal ofis yöntemi tüm bu yükü üstlenerek iş sahiplerinin iş verimliliğini artırırlar. Kamara Avrupa yakası sanal ofis hizmetleri sayesinde, İstanbul'da sanal ofis kiralamak isteyenler için en kaliteli çalışma ortamını sunar.

Sanal Ofis Neden Tercih Edilmelidir?

Sanal ofisin sunduğu hizmet sayesinde pek çok iş yükü ilgili kişilerin üzerinden alınmaktadır. İş sahipleri ekstra elemanlara ihtiyaç duymaksızın çağrıların cevaplanması, kargoların teslim alınması gibi hizmetlerden sanal ofis sayesinde faydalanabilmektedir. Ekstra bu tür yan işlerle meşgul olmayacak olan iş sahipleri işlerine daha iyi odaklanıp daha verimli çalışmalar ortaya çıkarabilmektedir. Şirket işlerine zaman ayırmak yerine, iş odaklı çalışarak daha kısa zamanda büyük başarılara imza atabilmektedirler. Zamandan tasarruf sağlamaya yardımcı olan bu ofis sistemi çözüm odaklı olarak işlemektedir. Sanal ofis kurulumu için iş sahipleri için öncelikle tebligat adresi gösterilmesi gerekir. Firmalar resmi adres olarak sanal ofisleri gösterebilmektedir. En iyi şekilde ofis hizmeti sunan şirket ile yasal adres belirlenerek sözleşme tamamlanır. Tüm bu adımlar tamamlandığında şirket resmi olarak kurulmuş olur. Tercih durumuna göre şirket anonim ya da limitet tabanlı olabilmektedir. Tebligat adresleri için vergi dairesi memurları ziyaret yaparlar. Adres, vergi dairesi memuru tarafından kontrol edildikten sonra kurulum tamamlanmış olur. Böyle durumlarda memuru sanal ofis hizmeti sunan firmanın resepsiyon elemanları karşılar. Firma sahipleri ilgili çalışanlar tarafından bu süreçte bilgilendirilir. Vergi memurlarıyla görüşme gerçekleştirilir ve işlem tamamlanır. İstanbul'da bu hizmetten faydalanmak isteyenler Avrupa yakası sanal ofis hizmeti sunan Kamara firmasını tercih edebilirler.

 Sanal ofisin yanı sıra bir de hazır ofis seçenekleri bulunmaktadır. Son dönemlerin popüler ofis hizmetleri arasında yer alan hazır ofisler, yeni ofis kurmak isteyen genç girişimciler ve kurumsal firmalar tarafından sıklıkla tercih edilmektedir. Sanal ofis hizmetinden farklı olarak hazır ofislerde iş sahiplerine özel çalışma odası tahsis edilmektedir. Hazır ofisler günlük ya da yıllık olarak da tercih edilebilmektedir. Anlaşmaya bağlı olarak ofis kiralama süresi belirlenmektedir. Hazır ofisler iş sahiplerinin telefon, su, elektrik, internet masraflarından kurtulmasını sağlar. Bu imkanların yanı sıra tam donanımlı sekreterya ve ofis temizlik ihtiyacı da karşılanmaktadır. Avrupa yakası sanal ofis ve hazır ofis hizmeti veren Kamara firması, iş sahiplerine İstanbul'un en güzide mekanlarında çalışma fırsatı sunmaktadır.