Açık hava reklamları, markalar için olmazsa olmaz konuma geldi
İnternetin artık her alanı etkisi altına almasıyla birlikte dijital medya satın almasına ilginin her geçen gün artmasına rağmen geleneksel reklamcılık önemini korumaya devam ediyor. Uzmanlar özellikle markaların güvenilirlik tahsis etmeleri için açık hava reklamcılığının en önemli mecra olarak vurguluyorlar.
İnternetin artık her alanı etkisi altına almasıyla birlikte dijital medya satın almasına ilginin her geçen gün artmasına rağmen geleneksel reklamcılık önemini korumaya devam ediyor. Uzmanlar özellikle markaların güvenilirlik tahsis etmeleri için açık hava reklamcılığının en önemli mecra olarak vurguluyorlar.
Advertcity Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kapki, özellikle marka olma yolunda adım atmak isteyen şirketlerin açık hava reklamcılığına yönelmesi gerektiğini vurgulayarak, 'Dijitalin gelişmesiyle birlikte son dönemde dijital medya satınalmasına olan ilgi arttı. Geleneksel reklamcılığa olan ilgi de devam ediyor. Tüketiciler hem dijital ortamda hem de açık havada gördüğü reklama güvenmeyi tercih ediyor' dedi.