Düşük yaptım şikayetçiyim!

Silivrili vatandaşlar, sikayetvar.com'a yaptıkları şikayetlerle sorunlarına çözüm bulunmasını bekliyor.

Düşük yaptım şikayetçiyim!
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Silivri Devlet Hastanesi’yle ilgili mağduriyetini sikayetvar.com’da duyuran Canan D. isimli bir vatandaş; “Acilde kimse ilgilenmiyor. Düşük yaptım, şikâyetçiyim” diyerek yetkililere seslendi.


Silivrili vatandaşların sıklıkla kullandığı bir site olan sikayetvar.com, şu günlerde önemli şikâyet konularıyla dikkat çekiyor. Devlet Hastanesi, BİM Marketler, A101 Marketleri, Silivri Birlik Otobüsleri ve seyahat acenteleri hakkında sitemlerini duyurmaya çalışan vatandaşlar, yetkililerden cevap bekliyor. Özellikle de bu firma ve kurumlarda çalışan personellerin tavırlarından dert yanan Silivrililer, çalışanlar üzerinde cezai yaptırım olmasını istiyor.
Silivri Devlet Hastanesi’ne 9 Haziran 2013 tarihinde düşük riskiyle giden Canan D. isimli bir vatandaş, acildeki sağlık personellerinin ilgisizliğinden şikayetçi olurken, aynı zamanda ultrason cihazının çalışmamasına tepki gösteriyor. Bu derdini siteye yazan Canan D., şu ifadeleri kullanıyor:

SİLİVRİ DEVLET HASTANESİ ACİLDE İLGİSİZLİK!

“09.06 2013 tarihinde 23:45’te Silivri Devlet hastanesinin aciline düşük riskiyle kanamalı bir şekilde gittim. Fakat oradaki hemşireler ve diğer personel, yatak olmadığını, benimle ilgilenemeyeceklerini söyleyip beni gönderdiler. Ve ben düşük yaptım. Devlet hastanesinde ultrason cihazının çalışmıyor olması da ayrı bir sorun. Şikayet No: 1843679”

Bir başka şikayetçi de, BİM personeli hakkında bildirimde bulunuyor. Aynur T. isimli kullanıcının şikayeti şu şekilde:

BİM PERSONELİN TAVIRLARI!

Ekleme Tarihi:17 Haziran 2013. Saat 12:30. Ben İstanbul Silivri Selimpaşa’daki BİM’e alışveriş yapmak amacıyla 14. 03. 2013 tarihinde saat 16:54’te gittim. BİM’deki bir bayandan maden suyunun poşetinden çıkarmasını istedim fakat bana pekte kibar olmayan bir tavırla cevap verdi.
Sonra başka bir bayan yardımcı oldu. Ben kasaya geldiğimde bana çeşitli hakaretlerde bulundu. Ben mağaza sorumlusunu çağırdım fakat benden ne özür bile dilemedi. Yalnızca görevli o bayanla konuşacağını söyledi. Ben öğretmenim ve saygın bir kişiliğim var. Hem mağazanız hem de benim gururum için gereğinin yapılmasını rica ediyorum. Oradaki bayanın ismi E** T** Şikayet No: 1851262

A101 marketiyle ilgili olarak da personel davranışlarından şikayetçi olan bir başka vatandaş ise şikayetini şu ifadelerle dile getiriyor:

A101 PERSONEL DAVRANIŞI!

Ekleyen Orkan S. Tarih: 18 Haziran 2013. Saat 09:00…
15.06.2013 tarihinde sabah 10:00 sularında Silivri Adliye mağazasına gittim. Kasiyer E.A. çok laubali ve sert biçimde ürünü sattı. Güzel bir Cumartesi sabahı böyle bir moral bozukluğu yaşadım. Her neyse ürünü kullandım. Fakat üründen de memnun kalmadığımı bildirmek ve iade etmek için akşamüzeri tekrar mağazaya gittik.

Ürünü iade etmek istedik. İade prosedürünü ve kredi kartı iadesini bilmeyen bir kasiyer çalıştırıyorlar. Kasiyer 5 dk uğraştı. Fakat iadeyi karta yapamadı. Türkiye´de özel bir mağazalar zincirinde Müşteri Hizmetleri Şefi olarak görev yapıyorum. İade için yardımcı olmak istediğimde "Başımda böyle konuşmayın. Bende işimi yapıyorum diyerek tersledi" gerekenin yapılmasını rica ederim. Şikayet No: 1854344